سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علوم خفیه .تعبیر خواب .طلسم و طلسم شکنی .پیشگویی

بعضی از دوستان و آشنایانی که از همینجا یا از طریق معرفی دیگران من رو میشناسند لطف داشتند

درباره تخصص و تجربه من و از من درباره ، اموزش تعبیر خواب  و سایر موضوعات مرتبط راهنمایی 

خواستند.  بدون اغراق و خودمتخصص‌پنداری همیشه دوست دارم به کسانی که از من راهنمایی

می‌خواهند  کمک کنم. البته بدون چشمداشت مالی یا کاری یا غیره، کلا چِشم داشت ندارم! 

 شاید دوستانی که این تجربه رو داشتند در ارتباط با من این پست روببین که چه بهتر! اما چندتا

مساله درباره راهنمایی خواستن هست که گاهی راهنمایی‌کننده رو آزار میده اول اینکه

راهنمایی کننده شوربخت نگون‌سر، تعهدی نداده که حتما همون لحظه و همون جا راهنمایی کند

دوم اینکه اگه کسی راهنمایی می‌کنه درباره چندتا مساله، معنی‌اش این نیست که انتظار داشته

باشیم بره تا سر کوچه خرید خونه رو هم انجام بده ماشینم یه کارواش ببره سر راه دوتا سنگک

برای املت بعد از ظهرتان هم بخره  سوم اینکه وقتی مساله پول در میون نیست و طرف چِشم

داشت نداره معنی‌اش این نیست که باید طلبکارش هم باشیم که چرا چَشم داشت ندارد 

و راهنمایی کامل نکرده است !  خلاصه کاری نکنیم که از راهنمایی و راهنمایی‌کننده و راهنمایی‌

خواهنده بیزار بشیم و توبه کار! با این اوصاف من هنوز از دوستانی که لطف دارن و راهنمایی

از من می‌خواهند استقبال می‌کنم و همچنان چِشم داشت ندارم مشروط به این که انتظار

چَشم نداشته باشید .